2017. október 12., csütörtök

Mr. Mercedes 2. évad (Info)

Megerősítették az örömteli hírt, hogy a Mr. Mercedes 2018-ban folytatódik a második évaddal!

King trilógiának írta ezt a művét, így a lehetőség adott akár a harmadik évad elkészítéséhez is, amire jók az esélyek, ha az első sikeréhez hasonlatosan folytatják a másodikban is. Addig elolvashatjátok a könyveket.

A teljes Stephen King trilógia így néz ki:
  • (Bill Hodges 1.) Mr. ​Mercedes
  • (Bill Hodges 2.) Finders Keepers - Aki ​kapja, marja
  • (Bill Hodges 3.) End of Watch - Agykontroll

10 megjegyzés:

nylacika írta...

Hurrá! :-)

Ladislao írta...

Csatlakozom! Mindhárom könyvet olvastam már, nagyon tetszett mindegyik. És eddig a sorozat is szuper :)

Névtelen írta...

Sziaa! A 10-es reszhez a felirat mikorra varhato? Mar nagyon tukon ulunk! :) Zsenialis sorozat!

Névtelen írta...

Én is érdeklődnék a 10. rész felirata felől. :)

Aurora Irrealis írta...

Most! :)

Névtelen írta...

Hogy "legyen nyoma, hogy itt jártam", ezért érdeklődöm, hogy a feliratokat csinálni fogod? (Elkezdődött a 2. évad.)
Üdv: Dolfi

Unknown írta...

Szia, ha jól tudom lkezdődött a Mercedes 2. évad, számíthatunk majd a felirataidra? Üdv: Dolfi

Névtelen írta...

Szia,

Előfordulhat, hogy a második évadot is fordítod?
És köszönöm az előző évi munkádat!

Aurora Irrealis írta...

Sziasztok,

Sokan kérdeztétek, így úgy döntöttem elkészítem a feliratokat!
Hamarosan elkezdem felrakni! Elsősorban NTb verzió.
Jó szórakozást hozzá!

AI

Névtelen írta...

Szia,

Király vagy! Köszönjük :)